SOCIAL MEDIA MARKETING

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) θεωρούνται το πιο σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ και επικοινωνίας καθώς διαδραματίζουν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στην προώθηση υπηρεσιών και προϊόντων παγκοσμίως. Κάθε υγιής επιχείρηση εκτός από μία προσεγμένη ιστοσελίδα οφείλει να δραστηριοποιείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό ισχύει και για τον χώρο του αθλητισμού, με τις επαγγελματικές ομάδες και τους αθλητικούς συλλόγους να έχουν ανάγκη από τη σωστή προβολή τους μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα.

Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος απαιτούν ιδιαίτερες γνώσεις και προσεκτικούς χειρισμούς. Ο διαχειριστής πρέπει να είναι γνώστης του αθλητικού αντικειμένου και να παρακολουθεί τα αθλητικά δρώμενα ώστε και η επικοινωνία με το κοινό να είναι πιο αποδοτική. Επιπλέον είναι απαραίτητες οι γνώσεις και η εμπειρία στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ, στη δημιουργία περιεχομένου και στη κατανόηση των στατιστικών.

Οφέλη από τη χρήση social media

Τα οφέλη της σωστής διαχείρισης των Social Media είναι ιδιαιτέρως σημαντικά για έναν αθλητικό οργανισμό. Τα κυριότερα είναι τα ακόλουθα:

  • Αύξηση του Brand Awareness, δηλαδή της αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και του σήματος του οργανισμού
  • Ενδυνάμωση του Brand Image
  • Κατάλληλη στόχευση μηνυμάτων
  • Αύξηση της προσέλευσης στο γήπεδο και της πώλησης προϊόντων για τις επαγγελματικές ομάδες
  • Customer Engagement: Δέσμευση του κοινού με τον οργανισμό και συνεχής αλληλεπίδραση με αυτόν
  • Ταχύτητα Εξάπλωσης Μηνύματος (Viral Effect)
  • Συλλογή Πληροφοριών
  • Εξυπηρέτηση και απευθείας επικοινωνία με το κοινό (ή φίλαθλο) και στόχευση σε νέο, δυνητικό πελατολόγιο
  • Δημιουργία κοινού που θα παρακολουθεί τις εξελίξεις μέσα από τα social media
  • Μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο site ή το e-shop σας με αποτέλεσμα και την αύξηση των πωλήσεων
  • Καλύτερη θέση στις μηχανές αναζήτησης